
Postopek za pridobitev osebne asistence?
- Vloga, ki jo izpolni vlagatelj se posreduje na pristojni CSD glede na stalno ali začasno prebivališče vlagatelja.
- Na CSD vlogo pregledajo in jo posredujejo na Inštitut za socialno varstvo. Tam izberejo dvočlansko komisijo, ki obišče vlagatelja na njegovem domu in ugotavlja potrebo po številu ur osebne asistence na teden ter vrsti storitev osebne asistence, ki jih vlagatelj najbolj potrebuje.
- V kolikor so pogoji izpolnjeni dvočlanska strokovna komisija inštituta poda mnenje o obsegu ur in vrsti storitev osebne asistence.
- CSD izda odločbo na podlagi mnenja in jo pošlje uporavičencu osebne asistence
na dom. - Izbira izvajalca. Upravičenec do osebne asistence si izbere v registru izvajalcev osebne asistence izvajalca (register dostopen na spletu).
- Skupaj z izvajalcem pripravita izvedbeni načrt osebne asisence in podpišeta
dogovor o izvajanju osebne asistence.

Kaj mora vsebovati vloga za pridobitev osebne asistence ?
Katere podatke mora vsebovati vloga za pridobitev osebne asistence, ki jo vlagatelj posreduje na CSD:
- Osebno ime vlagatelja, EMŠO in naslov stalnega/začasnega prebivališča.
- Dokazilo o stopnji in vrsti invalidnosti.
- Zdravstveno dokumentacijo/zdravstveno stanje vlagatelja/uporaba medicinsko-
tehničnih pripomočkov…. - Navedbo o potrebi po storitvah OA
o Odločbo o priznani pravici in višini do DPP oz. drugih denarnih prejemkih. - Dokazilo o izobraževanju ali zaposlitvi.
- Dokazilo o katerih dokazuje vključenost v programe (VDC, CUDV, OŠPP…).
- Datum vložitve in podpis vlagatelja ali ZZ.